Aukro - banda lumpů nebo jen amatéři?

4. 05. 2009 14:39:40
Když jsem zhruba před rokem vstupoval do systému Aukro, ani by mne ve snu nenapadlo, že dnes budu muset psát takovýto blog. Jsem duše poměrně mírná, ale co je moc, je příliš.

Za tu dobu jsem pomocí systému Aukro prodal více než dvě stě předmětů a téměř tolik věcí koupil. Na provizích a za umístění jednotlivých aukcí jsem Aukru zaplatil více než čtyřicet tisíc korun, což je myslím slušné. Ani jednou jsem nežádal o umístění mezi charitativní aukce, všechno jsem si platil poctivě sám a to ve všech případech, tedy, i když jsem nabízel knížky a další předměty Putování Hrocha. Minulý měsíc jsem splnil podmínky vstupu do programu „Super prodejce“ a těšil jsem se, že budu přijat.

Proč tohle všechno píšu? Jsem překvapený a naštvaný. V pondělí 27. dubna mi přišel mail od jednoho z „mých“ kupujících, že mám zablokovaný účet a že nechápe, co se děje a zda končím. Byl jsem v šoku. Zejména, když jsem se podíval na mail z Aukra. Z něho jsem se dozvěděl, že mi byl zablokován účet tímto způsobem: Dobrý den, oznamujeme Vám, že uživatelský účet s názvem "PETRHROCH" byl zablokován na 7 dní. V souvislosti s tím byly Vaše vystavené aukce zrušeny, přičemž byly vráceny veškeré poplatky za zveřejnění a propagaci těchto aukcí. Rovněž byly automaticky anulovány Vámi učiněné příhozy v aukcích ostatních Uživatelů. Důvodem je používání více uživatelských účtů za účelem porušování Obchodních podmínek, bodu 2.2.8, a to konkrétně nepovoleným navyšováním kupní ceny. Abychom předešli jakýmkoliv pochybnostem a problémům, je na Aukru zakázáno uzavírání jakýchkoliv transakcí a přihazování v aukcích mezi tímto okruhem osob: lidé, kteří spolu žijí, pracují nebo používají jeden počítač (členové rodiny, kolegové, přátelé a známí). Po uplynutí lhůty 7 dní dojde k automatickému odblokování uživatelského účtu. Pozor: Upozorňujeme také na skutečnost, že v případě opětovného závažného porušení Obchodních podmínek s Vámi bude spolupráce ukončena trvale. S pozdravem Aukro tým.

Tečka. Nic víc, nic méně. Ve druhém emailu jsem se dozvěděl, že jsem byl ze stejného důvodu vykopnut z programu „Super prodejce“: Vážený pane, s politováním Vám oznamujeme, že Váš účet PETRHROCH nesplnil podmínky pro vstup do programu Super Prodejce a proto do něj nebyl zařazen. Při ověřování historie Vašeho účtu jsme zjistili, že jste porušil(a) obchodní podmínky Aukra tím, že jste uměle navyšoval(a) cenu pomocí spřízněného účtu (bod 2.2.8). Váš účet bude opětovně ověřen po 01.10.2009. Pokud shledáme, že Vaše služby, nabízené zboží i působení na Aukru jsou na vysoké úrovni, budete do programu pro Super Prodejce pozván. Další informace: V případě jakýchkoliv pochyb souvisejících s tímto e-mailem se s námi spojte pomocí Kontaktního formuláře Stránku s informacemi o programu Super Prodejce

S úctou oddělení péče o Super Prodejce Aukro.cz

Nejsem si vědom ničeho, čím bych se provinil proti zmíněnému. Nemám více účtů, nepoužívám jiný, než PETRHROCH. Mé aukce zpravidla začínají na jedné koruně a prodávám vždy jen kvalitní zboží. Co chcete více? Na můj písemný dotaz, co že se stalo. Proč mi byl zablokován účet, jsem po třech dnech dostal tento email: Dobrý den,oznamujeme Vám, že uživatelský Váš uživatelský účet s názvem PETRHROCH byl zablokován na dobu 7 dnů. Byla zjištěna souvislost s uživatelským účty civava, Vlavor. Důvodem je používání více uživatelských účtů za účelem porušování Obchodních podmínek (bodu 2.2.8), a to konkrétně záměrným navyšováním kupní ceny: http://www.aukro.cz/country_pages/56/0/user_agreement.php#2 Upozorňujeme také, že v době blokace Vašeho účtu není možné opětovně se registrovat, a to na základě Obchodních podmínek (bodu 12.1.3). Pokud bude z Vaší strany v budoucnu zjištěno opětovné porušení Obchodních podmínek, Aukro trvale ukončuje spolupráci. Po uplynutí uvedené lhůty dojde k automatickému odblokování uživatelského účtu. Toto vyjádření je z naší strany konečné, nemusí Vám být z naší strany opětovně odpovězeno.
S pozdravem--Hana Jiránková Aukro tým http://www.aukro.cz

A zase nic, žádný důkaz mé (teď už naší) viny. Kde se vzalo tohle obvinění? Uživatele civava jsem nikdy neviděl, jen jsem mu poslal vydražený předmět poštou a s uživatelem Vlavor jsem se sešel za účelem předání vydražených předmětů. Opět nic víc. Chci důkazy, na základě kterých jsem byl odsouzen a potrestán. V současné době mi byl účet opět zprovozněn, ale já nemám ani tu nejmenší chuť pokračovat ve spolupráci s bandou grázlů a hajzlů, kteří provozují systém Aukro. Nechce se mi sypat další peníze do lidí, pro které jsem jen číslo a uživatelské jméno PETRHROCH. Nemám náladu na automaticky generované odpovědi, na odsuzování bez důkazů (nemohou je mít, protože jsem se neprovinil). Měl jsem v plánu prodat ještě mnoho věcí, ale vím, že to budu muset udělat jinde, než ve zlodějském systému Aukro, který si nevidí ani na špičku svého nosu. Skoro mne mrzí, že jsem nereflektoval na emaily od „čistých“ uživatelů Aukra, kteří mi nabízeli obchod mimo Aukro. Budu si muset zařídit aukční síň na stránkách Putování Hrocha, protože jen tak budu mít jistotu, že se pravidla nebudou zneužívat. Tímto se omlouvám všem mým spokojeným kupujícím.

Petr Hroch Binder alias poutník Hroch, bývalý uživatel systému Aukro

Autor: Hroší poutníci | pondělí 4.5.2009 14:39 | karma článku: 36.36 | přečteno: 5706x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 29.34 | Přečteno: 564 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 51 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.66 | Přečteno: 300 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 527 | Diskuse

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...