Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

monpes

5. 5. 2009 16:53
Mám stejnou zkušenost

Mám úplně stejnou zkušenost. V lednu mi nějaká dáma z aukra napsala že je sprosté si přihazovat do vlastních aukcí, načež jsem jí odpověděla že je to nesmysl - mimochodem i ona již má odstavený účet.

Pár dní poté mi byl účet stejným způsobem odstaven, avšak po neustálém dopisování, které trvalo do počátku dubna mi sdělili nejprve abych slíbila, že se to již nikdy nebude opakovat a když jsem tedy odepsala že  budu hodná ;-D, sdělili mi, že můj účet byl odstaven na trvalo a že po zaplacení poplatků cca 35,- kč si mohu vytvořit nový. 

Zaregistrovaná jsem byla od ledna 2007, na svém účtu mám 398 bodů, 663 pozitivních komentářů, nikdo mi nedokázal, ani nemohl že jsem podváděla a není odvolání.

Je to banda, která vydělává a je jim jedno co se o nich píše. Dnes už vím, že stačí na někoho napsat že podvádí a okamžitě ho odstaví.

Monika

0 0
možnosti
S

start

5. 5. 2009 18:48
Re: Mám stejnou zkušenost

K zablokování rozhodně nestačí jenom nějaké oznámení jen tak, a pokud AT nemá nějaké okamžité a konkrétní důkazy, tak mu to blokování někdy docela trvá ( jak píší, podezřelé nějakou dobu monitorují:-P)

Neříká Vám něco třeba nick "maminkako" ? ;-)

0 0
možnosti
G

green_boutique

5. 5. 2009 10:39
Naprosto souhlasím!

BloodyBear má ve všem pravdu! Práva na Aukru nemáte žádná, ale povinnosti jsou samozřejmostí. Navždy vás zablokují a nezapomenou současně připomenout, že musíte dostát svým závazkům vůči Aukru - tedy platit a platit... Ani bych nechtěla spočítat ten ranec, co jsem té bandě poslala... 

A nepřekonatelní jsou také v zasílání tupých a nic neřešících e-mailů, které posílají pořád dokola... ;-D

0 0
možnosti
B

BloodyBear

5. 5. 2009 9:34
Tahle banda arogantních zmetků

se bohužel velmi dobře veze na vlně všeobecného bordelu v této zemi. Vymahatelnost práva je pro běžného smrtelníka zcela nedostupná věc a tihle parchanti jsou si toho velmi dobře vědomi. Jediné v čem jsou zcela nepřekonatelní je inkasování poplatků.

0 0
možnosti
ZK

SID09

5. 5. 2009 8:46
Kdyby všechny firmy

se chovali alespoň tak arogantně jako Aukro, tak by tady bylo hezky.

Já s nimi žádný problém nemám. Byl to bezvadný nápad - byť možná polský, ale funguje to po celé ČR.

Problémy jsou v této republice spíš s nebankovními domy, které půjčují peníze, exekutory, soudci, politiky na všech úrovních, celní správou, městskou policií,  dopraváky, telecomem a českou spořitelnou než s touto firmou. ;-D

0 0
možnosti
D

darkness

5. 5. 2009 4:22
AROGANCE AUKRA ..pchee jak typické

Arogance a těžká nadřazenost pramenící u nás bohužel z postu jakéhos pseudolídra.

Stačí namátkou prolítnout jejich forum np. sekce "Ohlášení výpadků" "Návrhy a nápady" atp. a jen trochuznalý takyuživatel nestačí žasnout nad jejich rádoby profesionalním přístupem

;-D ...nezájem, neoprávněné nebo skryté zpoplatnění služeb, nezájem, účelově pštros.hlava i před levotama, neodbornost a zase nezájem!

Navíc po technic.stránce CHAOS a kiksy téměř na denním pořádku ...no jak tohle "trdlo" mohlo vyšpatnit ocenění "nej e-shop08" nějak záhadou :-©

0 0
možnosti
ČP

nemorose

5. 5. 2009 1:46
Právě spolu obchodujeme

Zdravím, neděste mne, právě totiž spolu na Aukru obchodujeme (622054856). 8-o

0 0
možnosti
PH

poutník Hroch

5. 5. 2009 13:39
Re: Právě spolu obchodujeme

Dobrý den, nebojte, to je někdo jiný, můj účet se jmenuje PETRHROCH, obchodujete s jiným prodejcem.

0 0
možnosti
S

start

4. 5. 2009 21:58
Potvrzuji

S klidem oba příspěvky - green i Bloody - potvrzuji, nechali se důkladně prověřit :-P  Nikdo jim nedodal podrobné informace, nikdo nenapsal kdy , co a proč. Podobných uživatelů je více.

Někdy má člověk pocit, že se někdo z AT snad tím baví nebo si dokazuje nějakou moc, nevím. Nechce se mi tomu věřit, ale nedůvěra uživatelů stoupá.

Jste odkazováni na Kontakt a na Ověření aukcí. Jistěže toho mají členové AT hodně. Ale místo toho, aby se řešili opakující stížnosti a návrhy uživatelů ( doručování ověřovacího kódu do vlastních rukou, blokace negativního komentáře po vrácení provize, lepší komunikace  s členy AT, omezení opakovaného rušení příhozů ...)  tak se věnují změnám grafiky, změnám v diskusních fórech a nedbají na hromadné protesty uživatelů. Jistě že udělali i něco prospěšného, a nelze jen nadávat.  Ale ta negativa poslední dobou nějak převažují....

0 0
možnosti
B

BloodyBear

4. 5. 2009 21:32
Nejste sám

Mě potkal obdobný osud. Na Aukru jsem obchodoval několik let. Za tuto dobu jsem uhradil několik desítk tisích na provizích, nikdy jsem neporušil žádná pravidla, nikoho jsem neokradl ač sám jsem byl několikrát poškozen. Pomoc Aukra veškerá žádná. Ejhle, jednoho dne jsem dostal mail identicého obsahu. Váš účet byl zablokován... Po týdnu jsem veškerou komunikaci vzdal a používal účet mé kolegině. Po další roce opět blokace ze stejně smyšlených důvodů. Reakce Aukra dokonalá jako vždy, máme o všem důkazy, ale nejsme oprávněni Vám sdělit jaké. Takže Aukro už nikdy. Výpis komunikace s dementy s AT možno nalézt na (http://www.buckfastcomp.xf.cz)

0 0
možnosti
M

mard

5. 5. 2009 0:46
Re: Nejste sám

To jsem se tedy pobavil, jak jste koupil něco na náhradní díly a rozčiloval se že to je špatné. Co jste čekal, nový počítač? Vám vadilo že ta nálepka na zdroji je žlutá místo modré? Jinak jak HDD, tak floppy i CD rom je tam, stejně tak ATX zdroj i deska s kabelama. Opravdu mi vrtá hlavou co se vám na dodaném zboží nelíbilo.

0 0
možnosti
G

green_boutique

4. 5. 2009 20:54
Mám naprosto stejnou zkušenost!!!

Dobrý večer, nedá mi to a musím zareagovat na Váš příspěvek! Až do této chvíle mi nebylo jasné, co se mi na Aukru přihodilo a nyní jsem to pochopila... Měla jsem se teď v květnu stát SuperProdejcem a místo toho mi byl definitivně zablokován účet - Aukro se mnou údajně ukončilo spolupráci... Od 30. dubna čekám na jejich vysvětlení a jména Nicků, se kterými si údajně přihazuji. Jak vidím, tak asi nemám příliš velkou šanci cokoliv obhájit... Jsem z toho dost v šoku, protože jsem se snažila být poctivý prodejce a zatím jsem dopadla jako ta nejhorší... ;-( A podvodníčci si vesele obchodničí - viz příspěvek "Start"... Má však vůbec člověk chtít na Aukro zpět - tato nefér situace se opravdu může stát kdykoliv komukoliv a bude to stát jenom a jenom nervy... Fakt děs a běs... ;-€

0 0
možnosti
S

start

4. 5. 2009 20:14
Aukro systém

Jsem uživatelem Aukra už pár let. Není problém se zaregistrovat na více nicků a jimi si navyšovat ceny u svých aukcí. Prostě uvedete adresu kohokoliv, souseda, babičky, mimina sestry.....Vyzvednete si dopis s aktivačním kódem, protože není zasílaný doporučeně, ale kód nezadáte . Takže na aukce stále přihazujete s obálkou za nickem. Tohle bohatě stačí k navyšování ceny. 

Zvláštní jsou přístupy k tomuto porušování pravidel. Někdo je zablokovaný za jediné přihození u své aukce, buďto natrvalo nebo na pár týdnů. Další, kdo si evidentně a trvale už dlouhou dobu přihazuje dalšími nicky na své aukce, tak je tolerovaný. Jen se mu postupně nově tvořené nicky blokují, jen ty, prodejce zůstává. Protože prodává třeba zlato, starožitné hodinky, šperky - tudíž velká provize pro Aukro. Co jiného si má člověk pak o tom myslet ?

V Sekci Pokec je jisté vlákno. Uživatelé už dva týdny upozorňovali na praktiky jisté prodávající. Byly důkazy - stejná čísla bankovních účtů, adresy u více nicků. A výsledek ?

0 0
možnosti
A

aquabaron14

4. 5. 2009 22:35
Re: Aukro systém

Dneska všechno smazali a na férovku napsali, že bloknou každého kdo se v tom bude hrabat. (Y)

0 0
možnosti
  • Počet článků 555
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x
Hroší poutníci, volné společenství pohodových lidí, kteří se nebojí...