Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Petrželka

1. 5. 2012 10:56
Mrzí mě zneužití lidské dobroty...

V některých lidech ještě zůstala a pro dobrou věc podají rádi pomocnou ruku..Bohužel je to čím dál těžší  narazit na toho správného člověka, který si tu ruku zaslouží..Nechť si každý udělá svůj obrázek o "hradním pánu". Já už jsem si ho udělala a je to už nějaký pátek zpět..Toto dokonale vystihuje jeho charakter a to co předvádí obyvatelům Horního hradu mě přimělo před lety k rozhodnutí nikdy už tento hrad nenavštívit. Ač je mi to líto a mám toto místo ráda, ale "hradního pána" v jeho "aktivitách" svými penězi podporovat rozhodně nebudu..

1 0
možnosti
MP

Martin5.35

30. 4. 2012 8:24
Držím palce!

Pan Palacký asi trochu "vyrostl".

Co jsem poznal, tak má rád nadšené dobrovolníky, co pro něj dělají zadarmo a oplátka u něj moc nefunguje :-(

4 0
možnosti
  • Počet článků 555
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x
Hroší poutníci, volné společenství pohodových lidí, kteří se nebojí...