Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Popravdě, já to u pokladny v tom fofru většinou nestíhám sledovat, ale někde za pokladnou se zastavím a účtenku prolítnu pohledem. A několikrát se mi stalo, že když jsem na to neměla čas a udělala jsem to až doma, většinou jsem tam našla nějaké nepříjemné překvapení. Máte pravdu, někdy to je "jen" pár korun, ale když jsem na to pokladní upozornila, odpověděla mi ve smyslu "No a co,však je to jen šest korun! To mám kvůli tomu dělat storno?!" Řekla jsem jí, že chci to zboží za cenu, co mají na regálu, nebo že ho tedy nechci. Udělala vražedný obličej a zazvonila si na vedoucí. Byla jsem zvědavá, jestli se mi třeba omluví za chybnou cenovku na regálu, která je tam jistě omylem, nebo opraví cenu na účtence.. Vedoucí přišla, řekla Tak vy to za tu cenu nechcete? Maruš udělej storno!  V tu chvíli jsem schytala vražedný pohled od obou (zákazníky za mnou jsem nekontrolovala). Ale bylo mi z jejich chování jasné, že obě o té ceně na regálu a ceně, která se ve skutečnosti tipuje zákazníkovi na kase, moc dobře vědí a zároveň mně napadlo, kolik takových "upravených" cenovek na prodejně asi je..Opravdu bych asi o těch pár korun nezchudla, ale už z principu mně vytáčí to, že se někdo tváří, že obrat mně o (jakoukoliv) částku je v pořádku a když se mi to náhodou nelíbí, tak co si to vlastně dovoluju, vždyť jsem JEN zákazník...Rovněž ten fofr, jakým mi před nosem běží u pokladny zboží rukama prodavačky, mně dost rozčiluje, a jsem si jistá, že např. v Penny je u pokladny půlmetrový prostor pro váš nákup proto, abyste se jen starali, jak rychle sbírat odpípané zboží a zachránit ho před pádem na zem a proto si nestihnete kontrolovat skutečnou cenu na displeji... Nedávno jsem zkusila nenechat se honit a rozhodla jsem se odebírat si zboží ve svém tempu tak, abych stačila číst ceny na displeji.. zboží se nakupilo na tom pidiprostůrku za kasou, prodavačka se opravdu musela zastavit a tázavě a trochu popuzeně na mně koukala, jak si skládám zboží do tašky :)

3 0
možnosti

Hmm. Mně se nedávno stal pravý opak - cena na regálu 309 Kč, cena na pokladně 199 Kč. Jelikož si svého času cením víc než na pár Kč, které bych důslednou kontrolou jednou za uherák ušetřil, tak jsem si toho všiml úplnou náhodou až doma. A tak jsem to nechal být, jinak bych to ale určitě šel reklamovat, abych nebyl horší než oni ;-)

0 0
možnosti

jen jestli těch 309 nebylo za větší balení,,,

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS