Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nenávidím reklamy

Asi mi v mozku chybí nějaké kolečko. Možná i dvě kolečka. Jinak si totiž neumím vysvětlit, že na jakoukoli reklamu reaguji jako býk na červený hadr. V tom horším případě to dopadá tak, že sice postřehnu, o jaký výrobek v reklamě jde, ale moje reakce je přesně opačná, než by reklamní agentura, která tu hrůzu pustila do televizního vysílání, očekávala. „Tohle si tedy rozhodně nekoupím!“, je to jediné, co mne po shlédnutí televizní reklamy napadá. Mimo jiné i proto, že mi je silně proti srsti platit v ceně výrobku nekřesťanské náklady na neustále dokola omílaný reklamní TV shot. Ano, je možné, že se tím neprozřetelně připravuji o možnost pravidelného vyprazdňování po jogurtu (ach…), nádherně hebkých rukou po čistidle na nádobí (uch…), lesklých hustých vlasů až po zadek (óóóó) a skvělé figury po zázračných tabletách na hubnutí. Proto asi taky vypadám, jak vypadám.

V tom lepším případě domýšlím reklamy ad absurdum a výborně se přitom bavím. Vtip je v tom, že pokud mne reklama zaujme tímto směrem, většinou nemám nejmenší ponětí, jaký výrobek reklama propagovala. Obzvláště dlouho jsem se například v myšlenkách zabývala nadmutým pánem, který se s připitomělým úsměvem vznáší nad svou partnerkou při procházce v parku. Slečna si jej s laskavým pohledem stáhne zpět a oba kráčejí parkem (a životem) dál v něžném zaujetí. Já být na jejím místě, tak prstíčkem šťouchnu do kulovitého objektu a pošlu jej komínům, oblakům a slunci vstříc. Asi to bude tím, že ještě nejsem zralá na vážný vztah.

Někdy mne reklama uvrhne do hluboké deprese. Zrovna tuhle jsem si uvědomila, jak nedokonalá jsem to matka a bylo mi vážně stydno. Konal se maturitní ples staršího syna a já v kabelce neměla láhev tekutého pracího prášku! Od té doby na všech plesech a tanečních zábavách sleduji kabelky účastnic a podle jejich objemu a tvaru odhaduji, zda mají uvnitř gel na bílé nebo gel na černé prádlo. Když spatřím dámu s malinkatou večerní kabelčičkou polepenou štrassem, zajásám, neboť je mi jasné, že se jedná o stejně potrhlou a nedbalou matku, jako jsem já. A pak mi ztuhne spojenecký úsměv, neboť dáma sáhne pod stůl pro nacpanou igelitku...

Nenávidím reklamy. Vadí mi přerušování filmů mnoha reklamními bloky a vadí mi nadměrná hlasitost reklam, která mne uprostřed romantického filmu vymrští z gauče a donutí program přepnout.

A tak nenakupuji zboží z reklam. Navíc, nerada bych dopadla, jako ta paní, co si koupila prášky na zvětšení poprsí a ono se jí ve výsledku zmenšilo. A to může být ráda, že předtím aspoň nějaké poprsí měla. Nechci domýšlet, jak by vypadala, kdyby před užíváním prášků byla tvarově zcela po tatínkovi a užíváním léků se dostala do minusových hodnot...

Autorka: Daniela Sedláčková, hroší poutnice a kapelnice folkové skupiny Kámen úrazu

Autor: Petr Berka | čtvrtek 11.12.2008 10:46 | karma článku: 34,60 | přečteno: 5051x
  • Další články autora

Petr Berka

"Kapitalistické" zdravotnictví aneb kudla do zad pacientovi

Máte žádanku? Přesto vás vykopnou z vyšetření. A můžu být rád, že po mně nechtěli třicet stříbrných.

13.1.2015 v 11:07 | Karma: 22,49 | Přečteno: 1242x | Diskuse| Ostatní

Petr Berka

Cédéčko, které mi zachránilo život

Vlastně ne cédéčko, ale jeho autor. Ale co na tom, možná, že i jeho písničky. Co já vím. Jsem jen člověk, i když hroch.

12.1.2015 v 14:55 | Karma: 10,08 | Přečteno: 683x | Diskuse| Ostatní

Petr Berka

Chyby v zákonech, které zákonodárci přehlédli

Během legislativního procesu se stalo pár chyb a tak bylo přijato několik zákonů s fatálními následky. Zákony začnou brzy platit a prý není v silách zákonodárců přijmout protiopatření. I kdyby ve Sněmovně nespali.

9.1.2015 v 15:53 | Karma: 19,34 | Přečteno: 1001x | Diskuse| Ostatní

Petr Berka

Tragédie v knihovně

Ráno jsem přišel ke knihovně a nestačil se divit. Všude se válely kusy stránek, knihovna byla poloprázdná a pod knihovnou kaluž tiskařské černi. Bylo zřejmé, že tu došlo k tragédii.

8.1.2015 v 11:38 | Karma: 15,83 | Přečteno: 754x | Diskuse| Ostatní

Petr Berka

Satirický politicky (lehce) nekorektní pořad pro dementní voliče

Udělal jsem tu chybu a při pozdně večerním lustrování televizního programu skončil na veřejnoprávním kanálu. Ve studiu sedělo pět osob v oblecích a živě debatovali. Vydržel jsem to jen několik minut, ovšem předpokládám, že podobné pořady vysílají častěji a v časech, kdy to mohou vidět i děti.

7.1.2015 v 17:33 | Karma: 22,38 | Přečteno: 875x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09

Nejvyšší soud USA se poprvé zabývá otázkou, zda mají bývalí prezidenti absolutní imunitu vůči...

Ázerbájdžán v Karabachu zboural arménskou vesnici, na místě staví mešitu

25. dubna 2024  18:55

Ázerbájdžán v jedné ze znovuzískaných vesnic v Náhorním Karabachu zbořil 200 let starý arménský...

Omezí dávky i povolení. Litva a Polsko pomohou Kyjevu s vracením branců

25. dubna 2024  18:12

Litva hodlá pomáhat ukrajinským úřadům s navracením ukrajinských mužů v branném věku. Ve čtvrtek to...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 555
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x
Hroší poutníci, volné společenství pohodových lidí, kteří se nebojí...