Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Dr.Max

21. 1. 2009 0:01
Díky za článek

Krásný článek. Jsem "kočkomil" - co více dodat.

0 0
možnosti
H

Hugo.z.Lipek

19. 1. 2009 15:08
Překrásný článek,

mám posledního téměř 16letého kocoura/můj nick jeho jméno/z 8koček,které jsem za 22let měla.Prožila jsem s nimi tolik,že by to vydalo na knihu.Neumím si představit,až můj poslední odejde také do kočičího nebe a mně zbydou jen vzpomínky.Kočky jsou nádherná,inteligentní zvířata,dokáží milovat svého člověka víc než člověk.A trpím s nimi,když čtu o jejich týrání.Ráda se budu na tento blog vracet.Díky za něj.:-) :-) :-)

0 0
možnosti
DS

Daniela Sedláčková

19. 1. 2009 15:42
Re: Překrásný článek,

Jé, díky za tu chválu. Hned je mi líp, já měla dnes hodně špatný den. Tak díky V.

0 0
možnosti
A

akki

17. 1. 2009 20:15
Jéžiš, to je hezký článek

a diskuze! Děkuji všem za příjemný zážitek! (Kočky mám dvě.);-D

0 0
možnosti
JM

Hucul

15. 1. 2009 10:48
Mame zanovni kocku.

Je ji 6 a je u nas v byte stastnejsi nez v dome puvodni majitelky. Trpi totiz fobii z kocek (to je ale nesmysl, co?) a tak vetsinu zivota nevylezla z satniku. Ted ma cely byt pro sebe a pacha v nem rostarny. A take zacala mluvit, porad nas tu komanduje. Vetsinu casu ovsem spi, ale my netusime, kde. Mame celkem maly a nekomplikovany byt, ale ta kocka si v nem nasla skrys, kterou my proste najit nemuzeme. Soudim, ze proste zvlada presuny do jine dimenze, kde ma pelisek.

0 0
možnosti
DS

Daniela Sedláčková

15. 1. 2009 10:57
Re: Mame zanovni kocku.

Vsadím se, že se virtuálně transportuje do toho původního šatníku ;-D

0 0
možnosti
JR

trampino

15. 1. 2009 10:07
Ježiš to je tak hezký :-)

Konečně jeden sice nic neřešící, ale za to velmi milý a náladu zlepšující článek. Osvěžení v té haldě hnoje co se tu na Idnes každý den ventiluje. Maximální karma a jen tak dál. Mimochodem já jsem jednou zažil i kočku v počítači. Od té doby vím co to tam tak vrní. R^

0 0
možnosti
JN

Jannynov

15. 1. 2009 9:18
nemá chybu

textík nemá chybu, nemá chybu

díky !!

;-D;-DR^

0 0
možnosti
JB

burres

15. 1. 2009 8:59
kopie

novelky T. Pratchetta Nefalšovaná kočka:-(

0 0
možnosti
DS

Daniela Sedláčková

15. 1. 2009 9:03
Re: kopie

Hm, Kočku od Pratcheta jsem nečetla. Pokusila jsem se přelouskat Zeměplochu, ale skončila jsem v polovině. A k dalším jeho dílům jsem už nesebrala odvahu. Uznávám, že je to dobrý autor, ale mně jeho styl neseděl. Zdá se, že Pratchett měl taky pět koček jako já ;-D Ostatně, myslím, že to, co popisuju v článku, zažívá dnes a denně každý majitel jakékoliv kočky :-)

0 0
možnosti
MPR

vohorelej_ strom

15. 1. 2009 2:57
Kočka

je tvor, kterého mám velice rád, mezi ostatními. Uchovává si svoji osobnost a je člověku společníkem v pravém slova smyslu, ne jako pes. Pes je ochoten přetvořit se k obrazu svého pána a poslouchá, kočka nikoli. Nic proti psům, jsou též příjemní společníci. Respektuj svoji kočku, ona bude respektovat tebe a tak je to i s ostatními živými tvory, včetně lidí. Tedy pro mne. Marek

0 0
možnosti
V

Virus2

15. 1. 2009 2:03
Pamatuji kocouram,

který dokázal z pod "almárky" packou vyšťouchat těžký litinový pekáč s "pouťovými řízky", který tam  babička uklidila , aby vychladly...Nakousal je všechny , takže příbuzenská slezina měla poněkud zvlástní menu z pokrájených kousků řízků.;-)

Týden se pak neukázal doma, holomek

0 0
možnosti

aji

14. 1. 2009 22:07
Ještě jsem zapoměla přidat

Ještě jsem zapoměla přidat oblíbenou historku mé tety, která má koček na vesnici v domku vždy dost velké množství (okolo 10) a  když někam jde a zavírá dveře a kočky musí ven, často vyhání i velkou chlupatou čepici.

0 0
možnosti
  • Počet článků 555
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x
Hroší poutníci, volné společenství pohodových lidí, kteří se nebojí...